Sexorgier..

Är det inte misshandel, så antingen säljs det eller används droger, o e det inte tävling om vem som blir fullast så är det sexorgier..

Man blir inte ens trött på det längre, man kan bara skratta åt det.. Snacka på ni bara.. gör det.. :)

Gotta love my boss..

Sitter o skriver ut gamla lönespecer o hittar denna texten i en av dom...

Hittar du dina mjölkpaket i frysen !

Ställer dina kollegor konstiga frågor som du inte förstår, som tex;

- Finns det disk där ute ?

Lugn det finns hjälp att få !

Gå in på www.hp-psykklinik.se & boka en kostnadsfri konsultation !

Hahahaha..

Vet också att det va någon som i sin spec fick länk till en kartsida, då det ibland va svårt att hitta till stranden ;)

Det är synd om mig..

Efter en VARM dag på jobb igår så cyklade jag raka vägen ner till stranden o tog ett dopp.. vattnet va så varmt o skönt att jag inte ville gå upp, men det kändes trist o ligga o plaska själv ;)
La mig sen o vilade en stund i eftermiddagssolen innan jag cyklade hem..
Storebror o hans sambo skulle komma ner o äta på kvällen o eftersom det va räkafton o livemusik på Puben så föreslog jag att vi skulle gå dit :)
Hade en trevlig kväll, men jag började få ont i kroppen o kände mig lite frusen.. trodde det va försenad solfrossa typ från helgen..
Vi gick över till jobb sen för lite efterrätt o drinkar o där började jag frysa som ett djur.. Hade gåshus över hela kroppen o skakade nästan tänder.. Mådde inte bra alls..
Cyklade hem o tog tempen.. 39,9 grader.. Konstigt man mådde skit.. :S

Hela dagen har jag mått kasst.. som längst har tempen varit 38,3 grader o jag svettas o fryser hela tiden.. Plus att det värker i hela kroppen, jag känner mig allmänt matt o  framförallt är jag jävligt gnällig :P

Nu ska jag lägga mig i sängen, igen o kolla på SATC o dricka apelsinvatten.. riktigt gott :)

Underbar helg..!

Stranden hela dan igår, sen grillning hos frida.. ryggbiff, pommes o bearnesås.. jammiiii...
Utgång på hipp, massa dans, sjukt random sovplats, buss hem tidigt imorse, stranden hela dagen..

nu blir det en sval dusch, lite middag o sen glass på bo01.. ÄNTLIGEN lite sommar! :)

Ikväll smäller det..

Jag o Engo ska ner på BB o röja lite ikväll.. jag gilar itne hårdrock, men jag gillar att klä ut mig.. o det ska vi göra ;)

Väninnor..!

Igår vid lunchtid kom Engo hit.. satt o snackade en stund, innan jag blev hungrig o vi beslöt oss för att sticka o käka lunch.
Stack upp till ToppenGallerian o åt på Mynta.. Rätt gott, dock e man ju så arbetsskadad att man inte bara ska sitta o koppla av..
Gick sen o kollade i lite affärer, o cyklade sen bort till en nyöppnad lite outlet.. där dom bara hade skit.. iaf till oss över 3 år :P
Sista stopet på vår lilla Höllviken tur blev Klimms. Nyöppnat typ cafe/delikatess-affär.. skitmysigt va där, lite saluhallsaktigt, med massa kaffe, the, choklad, biscotti, sylter, oljor osv.. plus en liten charkdisk.. Så där köpte vi lite presenter till Henkan som vi skulle till middag hos på kvällen.

Så det va bara hem o o byta om, sen bussen in tillmalmö där henkan hämtade oss o så åkte vi hem till henne o jocke i arlöv.. åt gott, drack lite vin o snackade skit.. riktigt mysigt...!

Intensiva dagar..

Dom senaste dagarna har det varit rätt full upp..
I torsdags va jag som sagt ledig.. åkte in till stan o fixade naglarna.. gick bort till min blivande lägehet o bara gick omkring lite, o vilade en stund ;)
Blev sen nån slags sightsign o fika i småbåtshamnen innan det va dags för att bli bortskämd hos Emma.. massage o ansiktsbehandling.. uuunderbart!
När emma va klar med mig va klockan närmre åtta, tanken va att vi skulle åka hem, men magen kurrade så vi körde till Greekway o åt goda grillspett..

I fredags jobbade jag till fyra, sen va det bara hem o byta om för att sen ta bilen upp till Båstad med Emelie. Vi hade bränt grymma skivor o sjöng konstant hela vägen upp!
Satte oss i gräset o åt god picknick o gick sen till tennisarenan där Diggilookonserten skulle va. tyckte vi hade bra platser tills vi upptäckte att vi, såklart, hamnat bakom en man med ett hög rullstol som skymde halva scenen..
Konserten höll på i ca 4 timmar, regnet öste ner i typ 3 av dom timmarna.. Det drog ner stämningen en del, men annars va det riktigt bra!
Efteråt gick vi bakom scenen för att va lite kändiskåta o vi insåg snabbt vilken poserdiva Måns va..!
Hemresan innehöll inte lika mkt sång, dock en svinvarm o vattning varm choklad från Donken o väääldigt tunga ögon..

4-5 timmar sömn sen va det dags för jobb igen.. Efter jobb va jag trött o ville egentligen bara sova bort hela kvällen, men det stod annat på schemat.. sov iaf nån timme innan frida o Engo kom hit.. lite senare anslöt även adam o oliver o vi hade sjukt trevligt..
Körde ner på bean bar för o kolla läget där o vi röjde satan.. riktigt riktigt kul hade vi :D
nästa stopp va badhytten där det va sjuuuukt mkt folk där nere.. lite bättre där uppe dock, så där höll vi oss större delen av kvällen o dansade oss svettiga.. o efter en kväll med bekväma jeans, vanligt ribbat linne o sneakers så insåg jag hur överskattat högklackat o klänning är.. fy fan va bekvämt det va! o inga skoskav alls! :D
Va hemma vid kvart över tre o skulle precis borsta tänderna, när Stu ringer o frågar om jag kan komma o hämta honom, jens o martin då det e omöjligt o få tag på en taxi..
o vad gör man inte för sina kollegor?
Ner till skanör igen, hämtade upp grabbarna o så förbi strandbaden då dom ville jävlas med folk.. vilket vi gjorde.. åh, ltie ångest, karman på det sista LÄR komma..

somnade vid halv fem o när klockan ringde sju ville jag bara dö..
men, åtta o en halv timmes jobb stod på schemat, så det va bara till att masa sig upp.. Gick ändå helt okej o jobba, men fy fan va trött jag va.. o adam va tokbakis.. haha.. men det va det värt ;)

Gissa vem som däckade i soffan igår när hon kom hem från jobb? ;)

Skitsnack..

Denna lilla skithålan o folk som inte tåler att det går bra för andra.. Jag blir så trött..

Lyxdag..!

Igår gjorde jag min Strandbadendebut.. Va väl helt okej, men vid ett så kände vi oss rätt nöjda.. :P Kom redan vid elva, fötterna började ömma o musiken va rätt kass.. dessutom höll jag på o få spel på alla jävla som bara knuffas o trängdes som fan hela tiden.. "Här kommer jag, ut väg" ungefär..
Vi åt sjukt god, och dyr, hamburgare o körde sen budgivning på taxin hem :P

idag är jag ledig, sov till kvart i tolv.. naaajs.. Duschat o ätit frukost nu.. jag saknar redan mjukt bröd.. :/

Ska klä på mig nu, sen åka in till stan.. hoppas bussen komemr idag, igår va den en halvtimme sen o jag fick avboka min nageltid..
Så det ska jag fixa idag, sen har jag några timmar o slå ihjäl innan jag åker ut till salongen emma jobbar på i limhamn när massage o ansiktsbehandling väntar.. lovely.. :)

Menskopp?

Läste i tidningen om nån slags gummimugg som man kunde använda som mensskydd.. Lät kanske inte helt jättemysigt, men fatta så mkt pengar man hade tjänat på en sån..!

Fakta: Menskopp

●Tillverkas oftast av medicinskt silikon. Kan användas av kvinnor som är allergiska mot gummi och latex.

●Ramlar inte ur, sitter som en sugkopp och kan användas vid träning.
●Är 40-46 millimeter i diameter och 45-50 millimeter lång - något kortare än en tampong.
●Koppen rymmer 15-30 milliliter och ska tömmas 2-4 gånger per dag.

●Tvättas med kokande vatten eller med tvål. Håller i upp till tio år.

●Säljs på nätet och i ett knappt tiotal butiker runt om i Sverige. Apoteket säljer dem inte.
●Suger inte åt sig vätska och minskar därmed risken för tampongsjuka och svamp i underlivet.

● Finns i olika modeller med varierande mjukhetsgrad, storlek och design.

Mamma mia..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen ska jag o mamma cykla till bian o se Mamma Mia!

För 2 år sen fick jag den briljanta idén att vi skulle se musikalen i Sthlm så vi tog en 3 dagars tripp dit, såg musikalen, åt gott, shoppade, o hade det allmänt mysigt :)

None

På Cirkus..

Hembesök av polisen..

Satt o läste tidningen när det knackade på dörren. Öppnade o utanför stod en medelåldersman

"Jag kommer från polisen." Hann bara tänka att nu ska jag kallas till förhör eller liknande, innan han frågade om jag ville ha 100 kr..
Sjukt otippat, men pappa hittade en cykel för någon månad sen som han lämnade in till polisen, o nu kom dom med 100 kr i hittelön. O anledningen till hembesöket va att dom har så dåligt med kontorstider så det skulle va svårt för pappa att komma dit när där va öppet.

Man slutar då aldrig förvånas..

Nu ska jag cykla o handla färg :D

It's time to move..

Tog ledigt från jobb även idag, kände att jag behövde en dag till för att skingra tankarna lite..

Tog lite sovmorgon o sen åkte jag mamma o pappa in till stan där vi mötte upp storebror i hans lägenhet som har övergett o som nu ska bli min :)
Va ett tag sen storebror städade där om man säger som så, så det tog ju en stund o röja undan, kasta o packa ner..
Kastade ett antal sopsäckar, fyllde 3-4 flyttlådor o ändå e där en heeel del kvar.. o då ska ändå all amöbler stå kvar tills jag hittar va jag vill ha..

Först på tur att fixas med i lägenheten är köket.. Pappa ska fixa taket, det ska målas på väggarna, jag ska måla alla luckor, samt lasera (?) ett gammal köksskåp, bord o stolar..
Sovrummet ska bara möbleras om lite, badrummet o hallen behövs inte fixas, i vardagsrummet ska jag köpa ny soffa o måla om.. o lite annat.. ;)

iiihh, ska bli så kul.. :)

Upp som en sol, ner som en pannkaka..

.. fast tvärtom..

Gårdagen innehöll de flesta känslorna.. Trötthet, oro, förvirring, ilska, massvis med tårar, stress, likgiltighet, besvikelse, förväntan, impulsitivet, glädje..

Efter en riktigt jobbigt dag så kände jag att jag behövde komma bort..  Mamma körde mig in till centralen, sprang runt för att hinna lösa biljett o inte missa tåget.. o jag hann.. men säkert 30 sek marginal.. :P

Tåget tog mig till Kalmar där K mötte upp mig på stationen. Checkade in på nått vandrarhem/hotell där vi åt sunkig McDonaldsmat, löste korsord o hade det allmänt bra.. Jag försökte släppa alla tankar för en stund o lyckades rätt så bra..
Låg o drog oss länge i morse och åt sen frukost på ett mysigt fik vid hamnen. Hann få i oss en mjukglass också innan det va dags för mig att återigen springa för att hinna med tåget :P
Blev alltså inte ens 15 timmar i Kalmar, men det va ändå så himla mkt bättre än inget..

Blev en fika i stan med Engo när jag kom tillbaka till malmö.. sjukt att vi snart nästan kommer bo grannar ;)

Sommar!

Åh, sjukt härlig dag o sjukt härligt o få va ledig idag.. nästan iaf :P

Åt smarrig frukost ute i solen, sen la jag mig i solsängen o läste tidningen o bara njöt.. hann sörpla i mig 1 liter smoothie innan emelie kom hit o vi cyklade ner på stranden.. gick en lång runda o tog sen ett dopp..

På väg hem cyklade jag bortom gården som emma passa i veckan o rastade hundarna lite.. o kastade boll :P

Nu sitter jag här o dricker en Ramlösa med massa is o nektarinbitar.. mumma! Ska hoppa in i duschen nu o sen ner på jobb för personalmöte.. va smart nog o lägga det på min lediga dag.. Bra där!

Sen ska jag o mamma ut o äta i byn.. myspys.. ska breaka the news för henne då.. ;)

BB ikväll..

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Sen blir det ner till BB en sväng med Lina, Emelie o hennes goa kompisar..
Helt sjukt, man e verkligen på jobb hela tiden :P

För en vecka sen va jag Frida o Engo där nere o lyssnade när Niklas Ljungfelt spelade.. sjukt bra är han..! Sen i måndags drog Lina med mig o Emelie dit..
O ikväll e det alltså dags igen, o Niklas spelar även idag.. Ska bli skitmysigt..

Så jäkla kul att det går så bra.. har varit fullt där nere nu mån-tis.. elelr ja, varit folk varje kväll nu i en månad.. great :D

Va hände..?

Satt o klickade runt en massa på olika sidor o hittade Hannas musiksida på MySpace o lyssnade på hennes låtar.. första gången jag hörde ena låten så fick jag gåshud över hela kroppen, vid andra lyssningen så kom tårarna..  helt sjukt..

Måste va minnena av känslorna, för själva känslorna verkar ha försvunnit nästan helt...