Lyxdag..!

Igår gjorde jag min Strandbadendebut.. Va väl helt okej, men vid ett så kände vi oss rätt nöjda.. :P Kom redan vid elva, fötterna började ömma o musiken va rätt kass.. dessutom höll jag på o få spel på alla jävla som bara knuffas o trängdes som fan hela tiden.. "Här kommer jag, ut väg" ungefär..
Vi åt sjukt god, och dyr, hamburgare o körde sen budgivning på taxin hem :P

idag är jag ledig, sov till kvart i tolv.. naaajs.. Duschat o ätit frukost nu.. jag saknar redan mjukt bröd.. :/

Ska klä på mig nu, sen åka in till stan.. hoppas bussen komemr idag, igår va den en halvtimme sen o jag fick avboka min nageltid..
Så det ska jag fixa idag, sen har jag några timmar o slå ihjäl innan jag åker ut till salongen emma jobbar på i limhamn när massage o ansiktsbehandling väntar.. lovely.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0