Sommar!

Åh, sjukt härlig dag o sjukt härligt o få va ledig idag.. nästan iaf :P

Åt smarrig frukost ute i solen, sen la jag mig i solsängen o läste tidningen o bara njöt.. hann sörpla i mig 1 liter smoothie innan emelie kom hit o vi cyklade ner på stranden.. gick en lång runda o tog sen ett dopp..

På väg hem cyklade jag bortom gården som emma passa i veckan o rastade hundarna lite.. o kastade boll :P

Nu sitter jag här o dricker en Ramlösa med massa is o nektarinbitar.. mumma! Ska hoppa in i duschen nu o sen ner på jobb för personalmöte.. va smart nog o lägga det på min lediga dag.. Bra där!

Sen ska jag o mamma ut o äta i byn.. myspys.. ska breaka the news för henne då.. ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer att sakna dig, men är jätteglad för din skull. Du kommer att fixa detta också!!!

Puss o kram!!

2008-07-03 @ 22:05:54
Postat av: Malin

Vad, vad, vad???? ;)

2008-07-03 @ 23:20:19
URL: http://malinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0