Hembesök av polisen..

Satt o läste tidningen när det knackade på dörren. Öppnade o utanför stod en medelåldersman

"Jag kommer från polisen." Hann bara tänka att nu ska jag kallas till förhör eller liknande, innan han frågade om jag ville ha 100 kr..
Sjukt otippat, men pappa hittade en cykel för någon månad sen som han lämnade in till polisen, o nu kom dom med 100 kr i hittelön. O anledningen till hembesöket va att dom har så dåligt med kontorstider så det skulle va svårt för pappa att komma dit när där va öppet.

Man slutar då aldrig förvånas..


Nu ska jag cykla o handla färg :D

Kommentarer
Postat av: sarah

haha fan va ball!

Va ville du ha hjälp med i bloggen? en header?

2008-07-12 @ 13:00:26
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: sarah

ok.. ska se vad vi kan göra... du får lägga till mig på msn och skicka lite bilder, säga vilka färger du gillar så ska jag pilla ihop en header till dig.

2008-07-12 @ 14:02:15
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0