It's time to move..

Tog ledigt från jobb även idag, kände att jag behövde en dag till för att skingra tankarna lite..

Tog lite sovmorgon o sen åkte jag mamma o pappa in till stan där vi mötte upp storebror i hans lägenhet som har övergett o som nu ska bli min :)
Va ett tag sen storebror städade där om man säger som så, så det tog ju en stund o röja undan, kasta o packa ner..
Kastade ett antal sopsäckar, fyllde 3-4 flyttlådor o ändå e där en heeel del kvar.. o då ska ändå all amöbler stå kvar tills jag hittar va jag vill ha..

Först på tur att fixas med i lägenheten är köket.. Pappa ska fixa taket, det ska målas på väggarna, jag ska måla alla luckor, samt lasera (?) ett gammal köksskåp, bord o stolar..
Sovrummet ska bara möbleras om lite, badrummet o hallen behövs inte fixas, i vardagsrummet ska jag köpa ny soffa o måla om.. o lite annat.. ;)

iiihh, ska bli så kul.. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för din fina kommentar :D

2008-07-09 @ 17:11:37
URL: http://comse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0