Upp som en sol, ner som en pannkaka..

.. fast tvärtom..


Gårdagen innehöll de flesta känslorna.. Trötthet, oro, förvirring, ilska, massvis med tårar, stress, likgiltighet, besvikelse, förväntan, impulsitivet, glädje..


Efter en riktigt jobbigt dag så kände jag att jag behövde komma bort..  Mamma körde mig in till centralen, sprang runt för att hinna lösa biljett o inte missa tåget.. o jag hann.. men säkert 30 sek marginal.. :P

Tåget tog mig till Kalmar där K mötte upp mig på stationen. Checkade in på nått vandrarhem/hotell där vi åt sunkig McDonaldsmat, löste korsord o hade det allmänt bra.. Jag försökte släppa alla tankar för en stund o lyckades rätt så bra..
Låg o drog oss länge i morse och åt sen frukost på ett mysigt fik vid hamnen. Hann få i oss en mjukglass också innan det va dags för mig att återigen springa för att hinna med tåget :P
Blev alltså inte ens 15 timmar i Kalmar, men det va ändå så himla mkt bättre än inget..

Blev en fika i stan med Engo när jag kom tillbaka till malmö.. sjukt att vi snart nästan kommer bo grannar ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ska Lojs flytta? :)

2008-07-08 @ 10:33:42
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Louise

japp.. :)

2008-07-08 @ 11:51:39
URL: http://lojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0