Det är synd om mig..

Efter en VARM dag på jobb igår så cyklade jag raka vägen ner till stranden o tog ett dopp.. vattnet va så varmt o skönt att jag inte ville gå upp, men det kändes trist o ligga o plaska själv ;)
La mig sen o vilade en stund i eftermiddagssolen innan jag cyklade hem..
Storebror o hans sambo skulle komma ner o äta på kvällen o eftersom det va räkafton o livemusik på Puben så föreslog jag att vi skulle gå dit :)
Hade en trevlig kväll, men jag började få ont i kroppen o kände mig lite frusen.. trodde det va försenad solfrossa typ från helgen..
Vi gick över till jobb sen för lite efterrätt o drinkar o där började jag frysa som ett djur.. Hade gåshus över hela kroppen o skakade nästan tänder.. Mådde inte bra alls..
Cyklade hem o tog tempen.. 39,9 grader.. Konstigt man mådde skit.. :S

Hela dagen har jag mått kasst.. som längst har tempen varit 38,3 grader o jag svettas o fryser hela tiden.. Plus att det värker i hela kroppen, jag känner mig allmänt matt o  framförallt är jag jävligt gnällig :P

Nu ska jag lägga mig i sängen, igen o kolla på SATC o dricka apelsinvatten.. riktigt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0