Intensiva dagar..

Dom senaste dagarna har det varit rätt full upp.. 
I torsdags va jag som sagt ledig.. åkte in till stan o fixade naglarna.. gick bort till min blivande lägehet o bara gick omkring lite, o vilade en stund ;)
Blev sen nån slags sightsign o fika i småbåtshamnen innan det va dags för att bli bortskämd hos Emma.. massage o ansiktsbehandling.. uuunderbart!
När emma va klar med mig va klockan närmre åtta, tanken va att vi skulle åka hem, men magen kurrade så vi körde till Greekway o åt goda grillspett..

I fredags jobbade jag till fyra, sen va det bara hem o byta om för att sen ta bilen upp till Båstad med Emelie. Vi hade bränt grymma skivor o sjöng konstant hela vägen upp!
Satte oss i gräset o åt god picknick o gick sen till tennisarenan där Diggilookonserten skulle va. tyckte vi hade bra platser tills vi upptäckte att vi, såklart, hamnat bakom en man med ett hög rullstol som skymde halva scenen..
Konserten höll på i ca 4 timmar, regnet öste ner i typ 3 av dom timmarna.. Det drog ner stämningen en del, men annars va det riktigt bra!
Efteråt gick vi bakom scenen för att va lite kändiskåta o vi insåg snabbt vilken poserdiva Måns va..!
Hemresan innehöll inte lika mkt sång, dock en svinvarm o vattning varm choklad från Donken o väääldigt tunga ögon..

4-5 timmar sömn sen va det dags för jobb igen.. Efter jobb va jag trött o ville egentligen bara sova bort hela kvällen, men det stod annat på schemat.. sov iaf nån timme innan frida o Engo kom hit.. lite senare anslöt även adam o oliver o vi hade sjukt trevligt..
Körde ner på bean bar för o kolla läget där o vi röjde satan.. riktigt riktigt kul hade vi :D
nästa stopp va badhytten där det va sjuuuukt mkt folk där nere.. lite bättre där uppe dock, så där höll vi oss större delen av kvällen o dansade oss svettiga.. o efter en kväll med bekväma jeans, vanligt ribbat linne o sneakers så insåg jag hur överskattat högklackat o klänning är.. fy fan va bekvämt det va! o inga skoskav alls! :D
Va hemma vid kvart över tre o skulle precis borsta tänderna, när Stu ringer o frågar om jag kan komma o hämta honom, jens o martin då det e omöjligt o få tag på en taxi..
o vad gör man inte för sina kollegor?
Ner till skanör igen, hämtade upp grabbarna o så förbi strandbaden då dom ville jävlas med folk.. vilket vi gjorde.. åh, ltie ångest, karman på det sista LÄR komma..

somnade vid halv fem o när klockan ringde sju ville jag bara dö..
men, åtta o en halv timmes jobb stod på schemat, så det va bara till att masa sig upp.. Gick ändå helt okej o jobba, men fy fan va trött jag va.. o adam va tokbakis.. haha.. men det va det värt ;)

Gissa vem som däckade i soffan igår när hon kom hem från jobb? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0