Lojse på tv!

Nån av mina läsare som minns när jag berättade att jag skulle va med på tv?

Imorgonkväll gäller det :P Har inte sett inslaget o kommer knappt ihåg vad jag sa under intervjun, så jag e lite nervös.. Rädd för att jag ska verka helt puckad :P

Iaf, imorgon på SVT2, 20.30 visas det.. Don't miss it :D


 

Anaconda

Del 2 av 8: Supportersång. Våld och huliganism eller gemenskap och identitet - vi tittar närmare på idrottssupportrar. Fotbollsproffsen Kim Källström och Glenn Strömberg talar om magin som kan skapas mellan spelare och supportrar, men också om den mansbild och homofobi som ibland finns på läktarna. Programledare är Nassim al Fakir. Se text-tv sid 855. UR.

Även i SVT24 25/10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0