Tv-stjärna..

En Cecilia från SVT ringde mig innan idag. Tv-inspelningen blir av ;)

Progammet heter Anakonda, kommer rikta sig till ungdomar mellan 13-16 o gå på "bästa sändningstid".
Ena programmet ska handla om supportrar o där ska jag va med!

Känns på ett sätt lite pinsamt. Jag e ju knappast den mest hängiva mff-supportern.. Det lät kanske ltie fel.. hmm.. Det blir andra som e mer fanatiska än mig.. det lät bättre :D

Iaf, dom kommer intervjua bara mig på onsdag. Sen på lördagen e det match o då kommer jag, storebror o Tony (ordförande i Mff Support) filmas före under o efter matchen.

Ska bli himla kul :D det enda lite tråkiga är att programmet kommer sändas först i höst.. :S


Jaja, bara jag inte blir bortklipp, som jag blev när jag o mamma va statister i Hipp hipp! ;)



 


( Det e min mamma som blir utskälld av Tiffany på Apoteket) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0