Gäsp

Nu börjar jag bli riktigt trött på att ha tandvärk.. Visst, det har blivit lite bättre av pencilinen, men jag kan fortfarande inte bita ihop ordentligt.. Har bitit ihop ett par gånger av misstag.. som nån slags reflex eller nått.. o det gör ONT..

Längtar tills jag kan tugga ordentligt igen ;)


Pratade med Cecilia från svt innan o hon sa att dom ville att jag skulle ha på mina arbetskläder imorgon under intervjun.. skönt att slippa fundera på vad man ska ha på sig :D
Känns jävligt typiskt dock att min hy har börjat strejka lite.. Köpte md-produkter när jag va uppe i åre o dom va superbra.. blev verkligen skillnad på hyn., men nu har det kommit tillbaka en massa skit..
okej, massa e till o ta i.. men tillräckligt för att irritera mig.. speciellt nu när man ska bli filmad för tv o allt :P


Nej, nu ska jag göra mig klar för sängen.. natti natti..


image211

Lissi jag o Sarah i våra fina jobbtröjor :P Bilden tagen på Skyltsöndagen.. så vi va gaanska slut när bilden togs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0