Skyltsöndagen..

ja.. vad ska man egentligen säga om gårdagen.. helt galet känns på nått sätt inte tillräckligt..

På morgonen, när det kändes som man hade koll på läget, o stod o förberedde med mackor o sådär, så får diskmaskinen frispel o sprutar ut en maaaassa vatten.. så det blev till att moppa upp typ 10 liter vatten o ringa till jourfixare som helst verkade vilja få sova vidare.. tur man stod på sig ;)

Jag fick finfin assistans med mackorna o vi lyckades på nått sätt få allt i ordning i någotsådär tid..

helt plötsligt så invaderades stället av folk, och det bara fortsatte komma  folk heeela dan.. har aldrig varit med om något liknande..

jag hamnade vid kaffemaskinen o gjorde latte, cappucino, chailatte o varmchoklad på löpande band.. galet galet galet..
o samtidigt så grymt kul!

Annikas o Micke Grahns framträdande va gryyyymt bra..!


Efter att ha jobbat i tokstress i nio timmar (jag unnade mig en lunch på 5-10 min, och tvingade sen ut Lissi på lunch), så va jag helt slut i kroppen o huvudet..
trodde jag skulle sova som en stock i natt, men icke.. Kom liksom aldrig ner i varv..


Känns tyvärr inte som om jag kommer sova så bra i natt heller... jag e jättetrött, men inte sova-trött..


Imorgon blir det dejt efter jobb.. ;)
Med Frida :D





Hatkärlek var det ja.. :)




http://www.pixbox.se/pic_show_id5744070.html bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0