ååhh..

TYPISKT!

Varför ska "allt" hända på samma dag?!

Jag ska ju som sagt va med på en Modevisning den 28 mars. Ska bli jätteskoj!
Men.
Storebror ringde innan.
"Ska du se aik-matchen?"
"Nej"
"FAN! varför inte?"
"Det är den där Modevisningen då. Vaddå då?"
"Nä, jag o tony ska bli intervjuade för (nått tv-program, minns inte vilket :P) o vi vill ha med dig"

Gaah!

Matchen börjar 16, modevisningen börjar 18.
Dom skulle filma både innan, under och troligtvis efter matchen.
O vi ska träna inför modevisningen under dagen.

:(

Jag vill ju va med på både och! Kanse kan smita ifrån Europaporten på dan o va med lite.. kanske se lite av matchen.. o sen göra visningen..? Hmm.. får höra mig för..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0