Top Model...

Kom på att jag glömt o berätta en sak..

Jag ska bli modell!


Haha, eller nästan iaf :P

Min nästkusin Maria, har som projektarbete att ordna en modevisning där överskottet ska gå till Barncancerfonden.

Så när vi hade kalas här hemma härromveckan för storebror, så frågade hon mig, Kristian o mina kusiner om vi ville va med, då dom behövde nån "äldre" :P

Broren va tveksam, men jag emma therese o linda va på.. skitkul ju!

sen fick vi reda på att det MINST kommer vara 400 pers där.. går in 800 på stället o det e såklart deras mål..  Hjälp!


Kommer iaf bli riktigt kul.. Dom har ordnat nån koreograf som ska hjälpa oss med hur vi ska gå, och så ska dom ha folk som utbildar sig till makeupartiser o frisörer ska göra oss fina.. :)


Färdiga butiker till modevisningen:
  • Accessorize 
  • Bertoni
  • Cha Cha
  • Coctail 
  • Combination
  • Denim For Girls
  • Dressman
  • Drink & Wear
  • Factory
  • Helens Boutique
  • Gina Tricot
  • Glitter
  • Guardaroba n.31
  • Guaya
  • Iisa of Malmö
  • Jack & Jones
  • JC
  • MQ
  • Selvi Fashion
  • Svea
  • Svensson
  • Synsam Lindgrens
  • Tjallamalla
  • Touch UF
  • Viva


Kan  nog bli hur najs som helst! Värsta släktträffen dessutom ;)



28 april på Europaporten i Malmö.. Säg till om ni vill köpa biljetter ;)


http://www.benefitsuf.dinstudio.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0