Var tog den vägen?

Räknade kallt med att vakna upp med världens jävla träningsvärk idag efter träningspasset igår, men tji fick jag!
Än så länge känner jag ingenting. Det kan ju bero på att jag dels blev stretchad ordentligt av Paul efter träningen igår och när jag cyklat hem så slog jag mig ner på den fina yogamattan som inhandlades på Ullarad och stretchade loss själv i typ en kvart. Eller så beror det helt enkelt på att jag redan är så himla vältränad. Ja, så måste det nog va ;)


Idag väckte Kalle mig vid kvart i åtta när han gick till jobb. Jag va förvånasvärt pigg (brukar alltid va helt död på morgonen) men sängen va så varm och skön att jag låg kvar i drygt en halvtimme.. ;) Sen va det på med massa kläder, fram med mp3an och så ut på promenad.
Lagom tills det spelats 1 1/2 (varför finns inte det "riktiga" tecknet för halv på mac?!) låt så dog mp3n... Så det blev en tyst men grymt skön promenad! Vädret var helt underbart, vindstilla -1° och blå himmel..
Jag har inte en så fancy telefon att jag kan kolla via den hur långt jag gick, me jag ritade upp min rutt på eniro.se och den visade att jag gått lite drygt 5 km. Och det tog knappt en timme. Det måste väl va lagom?

Nu är jag hemma igen och sitter och äter frukost och hinkar i mig mjölk.. Jag älskar verkligen mjölk, det är så sjukt gott!

Börjar jobba om en timme och ikväll ska jag träffa Mollan o Engo. Bra dag det här!


Kommentarer
Postat av: Eva

Bra där Louise! Men jag måste nog tyvärr varna dig för morgondagen, för mig kommer träningsvärken alltid dag nummer 2 efter träning, men som sagt, du har redan förebyggt det där med strech och hela fadderullan så det kanske inte känns så mycket :) Kör hårt tjejen!

2012-01-25 @ 10:22:37
URL: http://www.deermounatindesign.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0