Tisdag

Havregrynsgröten uppäten (ja, nästan allt iaf, gjorde lite för mycket...), och jag ska snart göra  mig klar och åka till jobb.
Det ser ut att va ännu en såndär perfekt vinterdag ute, frostvitt på taken, blå himmel och sol, underbart!

Hade en mysig kväll hos Engo igår och hon bjöd på sjukt god mat. Lax, potatis, broccoli, creme fraichesås, tomat o mozzarella. Och te och 74% choklad till efterrätt. Grymt!
Vi kollade på Sofias änglar och grät lite, kollade lite på minimodeller o mammor, eller vad det heter, och förfärades lite, sen tittade vi på Fråga Olle dokumentären och förfärandes mycket haha!


Tack Mollan för att du sa åt mig att vila imorse, det satt fint med lite sovmorgon. Speciellt eftersom jag somnade senare igår. Och ja, drömde knäppa drömmar. Som vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0