Söndag

Söndag och snart är veckan slut. Nu låter man ju gammal men herregud vad tiden går fort!

Har inte hunnit med så mycket produktivt idag, sovmorgon, ägg-knäck-frukost, diskat lite, fixat med annons till sommarens uthyrning av huset på Öland och slöat lite.
Ska strax gå bort till Willys och storhandla. Vid såna tillfällen önskar man att man hade bil, men vi får lasta min cykel helt enkelt :)

När vi är hemma igen ska jag ta resten av disken medan jag tvingar Kalle att dammsuga ;)
Sen blir det söndagsmys i soffan för hela slanten.

Veckan är faktiskt rätt uppbokad och jag ser framemot varje dag!

Måndag: Morgonpromme, jobb, träffa Engo
Tisdag: Jobb, PT-träning, dö i soffan ;)
Onsdag: Morgonpromme, jobb, träffa Coco på Ikea
Torsdag: Träning, jobb, träffa Henkan
Fredag: Morgonpromme, jobb, fredagsmys ;)
Lördag: Träna och sen inga planer
Söndag: Träffa Emelie, middag på Puben med mormor, Kristian, Helena o Kalle.

Ha en bra dag!




En av 2011s bästa helger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0