Rapportera?

Måste man rapportera nu varje gång man har motionerat? Jag menar nu när man blogg tydligen ska bli en träningsblogg? ;)

I så fall vill jag rapportera att jag idag tränat! Jag har varit sjukt trött hela dagen (som vanligt dvs...) och efter lunch och tidningsläsning efter jag slutat på jobb som va energin och träningslusten på noll.
Meeen, nu hade jag ju bestämt att jag skulle träna så det va bara att hoppa på girran och trampa ner till V hamnen. Och det känns ju alltid lättare när man möts av en pigg och glad Mollan är man kommer in! :)

Jag körde i stort sett samma träning som sist med Paul, jag hittade dock inte nått gummiband så jag fick hoppa över en benövning. Men det gjorde nog inget, för när jag sen cyklade hem var mina ben som spagetti...

Ikväll har jag även bett Kalle ta foton på mig. Drog på mig en bikini som är skitsnygg, men det sitter inte snyggt på mig.. Mindre kul bilder men till sommaren så ska nog bikinin sitta hyfsat bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0