Nyckeltjuv

När man redan är opepp på att sticka iväg och träna så underlättar det inte direkt när man står i hallen, påklädd och redo, och upptäcker att sambon tagit MINA nycklar, där min CYKELNYCKEL sitter! Förrutom att min tag är gul och hans är grön så är min lilla cykelnyckel det enda som skiljer våra små nyckelknippor åt, så det är väl kanske lätt hänt, men ändååå...

Skrev en lapp om att eftersom jag minsann fick ta bussen istället så hade jag inte längre vägarna förbi affären på vägen hem så nu låg det på honom att handla lunch istället. ha!

Kommer ut från porten och ser bussen köra förbi mig och får sitta och vänta på bussen i typ 12 minuter. Och på Värmhem går det på nån gubbe utan biljett och det blir jidder och bussen blir ca 5 min sen.. Så, 30 min senare än o jag hade cyklat så kom jag till slut till gymmet..

Tack o lov att jag har mitt träningsschema annars hade jag minsann inte tränat så ordentligt som jag faktisk gjorde!
Så heja mig!

Nu hoppas jag att Kalle snart kommer hem med (sen) lunch, sen blir det en dusch och bussen ner till Höllviken för jobb på Shakespeare Pub ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är med träningen!! Kram

2012-01-29 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0