Måndag

Ligger nerbäddad i soffan just nu. En filt under mig (nya jeans som torrfäller), en tjock kofta på mig, och en varm filt. Känner mig ändå lite frusen och är sjukt trött...Hade varit sååå skönt att somna här nu ;)
Men det ska jag inte! Och att jag är frusen är inte så konstigt, soffan står i ett typ burspråk och det drar som fan från våra gamla fönster. Har det rätt kallt i lägenheten nu när det är kallt ute.
Jag är varm av mig och brukar typ gå i linne här hemma, men nu är det tröja/kofta och tjocka strumpor som gäller. Rätt mysigt iofs :)

Var ute och gick i morse och förrutom att det blåste emellanåt var det grymt. Krispigt kallt, blå himmel och strålande sol. Funderar på att gå ut o gå imorgon också men jagvet inte om jag borde vila  mig inför pt-passet imorgon eftermiddag. Mollan, vad säger du? ;)
Jag har inte fått nån träningsvärk efter nån av förra veckans pass, däremot är mina lår väldigt trötta när jag cyklar eller går i trappor.

En kul grej som jag upptäckte i lördags var att mina byxor som jag jobbar i på Puben nu satt bättre i midjan. När jag jobbade sist i början på januari kunde jag precis knäppa byxorna när jag stod upp, men knäppte upp dom när jag satt och åt. Nu va de knäppta hela tiden ;)


Ska slöa i soffan lite till sen ska jag hem till Engo som bjuder på middag :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på vila;) vad lagade Engo för mat?;)

2012-01-30 @ 22:16:11
URL: http://traningsinspo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0