Lördag

Ännu en drömfylld natt innebär att jag är jättetrött även idag, trots över 10 timmars sömn...!


Va supermysigt att träffa Johanna o Philip igår.. Har inte träffat Philip på en månad och herregud vad det händer saker med barn!

När jag kom hem stod Kalle och lagade mat och det serverades entrecôte, med shitakesvamp toppade med rostadmajs med vitlök. Gott! Och till efterrätt fruktsallad med rabarberkesella.

Jag somnade i soffan till Skavlan men vaknade igen och lyckades hålla mig vaken NÄSTAN en hel film :)


Idag väckte Kalle mig med ett "god morgon, frukost om 10 min" och serverade en omelett med mozzarella och kronärtskocka.. Nästan så man blir bortskämd här hemma ;)

Kalle stack iväg på thaiboxningsträning för en stund sen och jag ska strax cykla till v hamnen för veckans tredje gympass!
Shit va snygga vi kommer bli... ;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0