Kallt.

Nu börjar det faktiskt bli lite väl kallt här hemma. Påklädd och en filt och ändå är det kallt. Då känns det inte helt okej. Tur att jag snart ska ta en vaaaarm dusch ;)

Dagens träning gick himla bra. Paul la på en hel del vikt på vissa övningar och han sa att han va imponerad över mig. Och det verkade inte som att han ljög ;) Så det känns sjukt bra just nu och jag känner mig pepp!

Blev sjukt god middag idag också. Köpte en färsk kyckling i söndags som jag idag bara delade på mitten och slängde in i ugnen. I en annan form slängde jag ner morots- och potatisklyftor och när det var en tio min kvar åkte även lite champinjoner i. Till detta blev det en gorgonzolasås som görs genom att hela enkelt smälta gorgonzola i creme fraiche.
Sjukt gott!

Nu blir det en dusch som sagt, och sen ska jag äta en av de sjukt goda apelsinerna som inhandlades i söndags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0