Here we go...

Okej, nästan 2 månader sen sist.. Trots det så finns det ett par tappra själar som tittar in här varje dag, inte illa .)

I förrgår köpte Kalle en ny laddare till hans dator. Hans förra laddare la av i början på december och ett par dagar efter det gav laddaren till min dator upp... Jag köpte ny laddare innan jul, kom hem och upptäckte att det va fel, gick och skulle byta, men de hade ingen som passade min dator och ungefär där gav jag upp ;)

Sen sist då, vad har hänt?

Jag har fått jobb! Inga av mina ansökningar gav resultat, men som tur är har man kontakter ;) Så sen 1 december jobbar jag halvtid på Bishops Arms. Jag trivs bra, men har massor att lära, då det är ett ölställe och jag inte ens gillar öl.. ;)
Jag har även börjat jobba lite extra på Shakespeare i Höllviken och där trivs jag också jättebra :)
Så, ett halvtid, ett extra och förhoppningsvis kan jag stämpla upp resten, så det känns bra!

Ja det är väl det stora som har hänt sen sist. Sen har det såklart firats jul. Första gången tillsammans med Kalle, och första gången i vår lägenhet. Det var vi, min familj+mormor och Gabbe och Philip och vi hade det riktigt mysigt!

Nyår spenderade vi på nyår i Kalles hus med 5 kompisar, sjukt god mat, fina raketer, vin och skumpa och det va en riktigt lyckad kväll!


Annars är det nytt år som ni säkert alla vet och de flesta har stora mål och löften inför året men jag har faktiskt inte det. Inte än iaf. Visst, jag har bestämt mig för att verkligen ta tag i träningen nu, men inte för att det är nytt år och snart sommar. Nej, jag gick omkring på stranden i somras och vägde lika mycket som nu och mådde inte dåligt över det, däremot så vet jag att jag kommer må bättre av att träna :)

Annars tänker jag ta det som det kommer faktiskt. Känns skönast så ;)


Nu blir det Biggest Looser och sen packa lite, för imorgon åker jag o mamma till Göteborg!



Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, update! Yeah! Hoppas Ni hade en mysig helg i Gbg.

Sv: Tack så mycket! Känns häftigt! Kram

2012-01-17 @ 08:09:04
URL: http://nosslikse.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha I wish att det var rutor men det är det inte..

2012-01-18 @ 18:09:31
URL: http://www.traningsinpo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0