Check!

Kalle skulle väckt mig i morse innan han gick till jobb. I stället blev jag väckt av att han smällde igen dörren när han gick... Jaja, jag vaknade iaf :)

trött som tusan va jag.. Mina drömfyllda nätter tar verkligen knäcken på mig.. Helt död när jag vaknar, sen piggnar jag till när jag går upp och sådär, sen kommer tröttheten igen under dagen. Nån som vet nått knep för att drömma mindre?

Låg och drog mig o varma sängen i säkert en halvtimme innan jag tog mig samman och tog mig ut på en morgonpromenad. Inte alls lika skönt väder som i onsdags, grått o blåsigt, men känslan nr jag kom hem va lika skön :)

Nu är frukosten intagen, blev kvarg med halvtinade jordgubbar, en banan och lite AllBran som jag fick på Sats igår.. Dock så smakade dom rätt mycket socker så det kändes inte så nyttigt som jag hoppats på.. Men bättre än Start-flingor iaf ;) (har iofs inte ätit start sen vi hade det till brunchen på bean bar, men ändå :P )

Ska hoppa in i duschen nu och som vanligt är det hopplöst för mig att duscha på morgonen när mab ska iväg. Jag älskar nämligen att duscha sådär riktigt varmt och kan lätt stå i duschen en kvart, och då tvättar jag inte ens håret...!

Efter jobb ska jag ta en fika med Johanna o Philip, mysigt!



Jag, Johanna, Philip o Jonas på brunchen dagen efter 3x30årsfesten på Öland i slutet på förra sommaren. Vilken helg det va! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0