Just det...!

Jag antar att ni undrar vad jag gjort sen sist? ;)

Jag har...

- sett till att träffa massa kompisar
- ätit på Puben med mormor, Kalle, Kristian o Helena
- dansat mig svettig på Hipp med Engo o Hanna och sen varit på efterfest till halv sju hos Anders o Hanna
- druckit en hel öl för första gången i mitt liv!
- haft en mysig helg på Öland som avslutades med gryyyym 3rätters av Erik. Och sen delade jag o Hanne på en bag-in-box framför brasan.. ;)
- sjungit Stad i ljus fler gånger än jag kunde hålla räkningen på, med Kalle o Erik
- äntligen utnyttjat mitt presentkort på Triangelns Kurbad
- permanentat mig
- sett Melodifestivalen i Arenan med mamma
- och såklart tränat!

Träningen går sjukt bra! För 6 veckor sen, när jag började, kunde jag inte göra en enda armhävning på tårna. Igår gjorde jag sju. SJU! Sjukt stolt va jag!
Om 2 veckor är det resultday och det ska bli himla spännande. Märker redan på lite kläder att jag har blivit mindre, men det ska bli kul att få det svart på vitt.

Nu ska jag va social med mamma o Iris, sen ska jag möta upp Kalle vid bussen och så ska vi iväg på middag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag längtar till din resultday! Det ska bli spännande :)

2012-02-28 @ 20:49:33
URL: http://www.traningsinspo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0