Jag lever..

.. det gör dock inte nån dator där hemma, därav uteblivet bloggande.

Och jag som precis hann komma i gång med det och nu tom ibland känner att jag saknar att blogga. Jaja, vi får väl se till att kolla över tekniken där hemma nån dag ;)

Nu är jag hemma hos mamma o pappa i Höllviken och passar på att snylta på datorn.. Skulle fylla i mina timmar till a-kassan men insåg att jag glömt mitt lösenord. Fyllde i att jag ville ha ett nytt och fick då ett meddelande om att det nya lösenordet kommer skickas till min HEMADRESS! Inte min mailadress eller till min telefon, utan alltså hem till mig, via vanlig post. Modernt!


Kollade precis min internetbank också och man blir fan inte rik av att jobba halvtid. Får dessutom inte stämpla upp till 40 timmar i veckan som jag hoppats på...
Men men, jag har ett jobb iaf, som jag trivs med och mår bra av!

Härromdagen satt jag o tänkte på hur jag mådde för ett år sen när jag jobbade på Lutz.. Fy fan vad det stället knäckte mig alltså... Mådde ju skit tom ett par månader efter att jag slutat.. Usch! Aldrig med jobba på ett ställe som får en att må så dåligt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt du mår bra Lojs! Kram

2012-02-29 @ 11:50:57
URL: http://nosslikse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0