Dubbelt störigt

Störigt 1: Jag har blivit.. ja, inte sjuk, men hängig. Vaknade igår och hade ont i halsen, massa förkylningsblåsor i munnen och allmänt hängig. Såg att folk skrev på Facebook att det va -10 ute och kände att den inplanerade morgonpromenaden nog inte va en så bra idé.
Kände mig hängig hela dagen igår och även imorse så det blev ingen träning idag.
Så jäkla typiskt nu när man kommit i gång! Men men, får vila några dagar så är jag på det igen!

Störigt 2: Kalles dator (som jag också använder) har fått spel där hemma. Det började i onsdagskväll. Den var ansluten till internet, stod det, men man kunde inte komma in på nån sidor, varken via Firefox eller Safari. I torsdags så funkade det inte att ansluta till internet. Stod att lösenordet va fel? Likadant igår och idag. Suck!
Vi är för slöa för att ringa o kolla upp det också ;)

Men nu är jag hos mamma o pappa och passar på att låna pappas dator!

Ska jobba på Puben ikväll, ska bli kul. Får dock bli en Ipren innan för n u känner jag att jag börjar få lite ont i huvudet också. Men peppar peppar, varken feber eller förkylning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0