Det där bloggandet..

Just det. Jag va ju så glad när jag kunda blogga från min nya fina mobil. Jag kollade bara så att test-inlägget kom upp sen kollade jag inte hur de andra inläggen såg ut förrän ett bra tag efteråt. Och det såg ju för jäkligt ut, det här med ny rad verkar inte riktigt funka tex. Så, jag skippade bloggandet, rätt drygt o skriva med telefonen också, jag saknar fortfarande t9 ;) Nu är jag iaf i Höllviken o sitter vid pappas dator. Haha, allt är s sjukt stort på en datorskärm jämfört med telefonen haha :) Jobbade på puben igårkväll o ska jobba där ikväll igen. Tyckte inte det va lönt att flänga med bussen fram o tillbaka. Istället blev det sova i flickrummet o frukost i uterummet, inte helt fel :) Nu ska jag dra fram mammas symaskin o laga ett par jeans o fordet på min skinnjacka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0