Sicilien!

Igår bokade jag och mamma in en semesterresa.
Det blev att vi åker till Sicilien och det ska bli så mysigt! Jag åker hem från Öland 2 oktober och vi åker den 4 oktober, perfekt :)

Vi har ju knappt träffats sen i maj så det ska bli mysigt att få en hel vecka tillsammans. Och jag har lovat att vara mer social än när vi var iväg sist ;) Det var för 3 år sen och jag hade jobbat hela sommaren på Bean Bar och var helt slutkörd. Jag o mamma åkte till Kreta och jag sov sjuuukt mycket! Och när jag inte sov låg jag och läste.. ;)

Men nu ska jag bara ta med två (tre?) böcker och inte sova lika mycket, jag lovar :)



Jag mamma och Iris i Kläppen


På Cirkus i Sthlm för att se Mamma Mia


I Sthlm när vi hälsade på storebror som gick högvakten








På kusin Lindas 30årsfest


Nån fototävling för Metro

'

På Kreta för 3 år sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0