Ölänning

Fick gjort allt jag planerat i måndags och igår styrde jag Kalkbilen mot Öland.

Blev faktiskt inte så trött som jag brukar, och då drack jag ändå bara en Redbull ;) Kom till Kalk på eftermiddagen och det kändes riktigt konstigt att va här.
Åkte hem till Sofie och Björn sen jag kommer bo när jag är här. Kanske kommer sova lite o Dödevi också, beror på om jag vågar ;)
Vi spelade badminton med Alex, åt ostgrillare från Rosas och Sofie satte på en katrull med egengjort nyponsoppa som va klar i morse och smakade ljuvligt!

Sov rätt dåligt i natt, nytt ställe och så låg jag och spände mig :/ Mådde inge vidare imorse med jag tvingade ändå iväg mig på en promenad. Duggregnade när jag började gå och när jag hade kommit halvvägs så började det störtregna! Jättemysigt... Men det kändes extra bra när jag kom hem iaf :)

Har varit på Kalk några timmar nu, har skurat väggarna i "toalett-korridoren", är tänkt att jag ska måla där sen nån dag.

Funderar på att åka till Dödevi och fixa där lite, röja undan i kontorsrummet så jag kan måla där senare. Det är öppet på Kalk ikväll men jag vet inte om jag ska va här då. Vet faktiskt inte så mycket alls om hur det kommer bli här :)

Det är blandade känslor här kan jag säga.. Imorse ville jag åka hem igen, men det gick över under promenaden. Antar att jag bara måste komma in i lunken här. Jag är ju van vid tempot på sommaren, nu är det helt annorlunda. Jag tyckte det va lugnt på eftersäsong i augusti men nu är det helt dött. Vilket jag visste att det skulle va. Jag måste väl bara vänja mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0