Måndag

Måndag igen efter en mysig helg. Vi hade en riktigt trevlig kväll i fredags hos Emma o Fredrik. Vi åt kräftor och sjukt god efterrätt, spelade spel och skrattade så jag fick ont i magen och svårt att andas ;)

I lördags gick lite små betydelselösa saker inte som jag tänkt mig och plötsligt kändes allt så jävla hopplöst. Jag va så nära på att gå hem och lägga mig i soffan och gråta resten av dagen, men Kalle peppade mig och fick mig att inse att det faktiskt inte skulle hjälpa alls. Så eftermiddagen blev som planerad, träffade Emelie, vi gjorde Chicken Fajitapaj och kollade på Mamma mia! Haha, det är vår specialitet :D
Sen gick jag hem till Erik som hade grishuvudsmiddag ;)

Igår hämtade jag upp mormor och så åkte vi ner till mamma o pappa. Några timmar senare kom Kalle, Kristian och Helena ner och vi åt middag och hade det jättemysigt.

Idag hade jag tänkt åka upp till Öland men jag känner att jag har lite saker att fixa med. Hade kunnat göra det nu på förmiddagen och sen köra men jag kör hellre imorgon. Är förhoppningsvis lite piggare då också. Brukar bli rätt trött när jag kör långt, men normalt sett är Kalle med så i kan byta. Får hinka kaffe och redbull imorgon och göra många stopp :)

Nu ska jag göra mig klar och åka och köpa mp3spelare. Min mobil är ju på lagning och jag vill kunna lyssna på musik på mina inplanerade dagliga morgonpromenader ;)
Sen blir det kyrkogården och hälsa på farmor och morfar. packningen kommer gå snabbt även fas jag ska va borta i en månad. Man klär inte direkt upp sig på Öland och jag kommer dessutom aningen jobba eller måla eller va i skogen typ ;)

Och i eftermiddag ska jag träffa 2 favoriter som jag saknat!



Kommentarer
Postat av: Caroline - Det ljuva livet i söder

Vad mysigt det låter med Öland kära du, ha det alldeles underbart <3

2011-09-05 @ 12:13:04
URL: http://detljuvalivetisoder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0