Fredag

Har haft ett gäng riktigt bra dagar sen sist jag skrev.

Lördagens examensfest hos Frida var riktigt lyckad! Massvis med god mat, trevligt folk, roliga tal, grym tårta, massvis med dans och ännu mer skratt!

Efter slappande och städning i söndags tog vi Kalk-bilen och körde iväg, kom fram till Motala sent på kvällen. Vi stannade till på måndageftermiddag och hann med massa bus med Ronja :) På hemvägen körde vi inom Jönköping och sa hej till min lillebror om pluggar, och bor, där.

I tisdags hade Kalle sin sista lediga dag så vi lyxade till det med lunch och spa'ande på Victoria Park, grymt härligt!

Hälsade på mormor i onsdags och åkte sen till Höllviken. Träffade emelie, gick en runda med Iris och åt middag med mamma :)

Igår åkte jag o mamma hem till kusin Emma och Ribban och hälsade på en 10 dagar gammal Anthon! Himla söt och så pytteliten :)
Sen blev det stan med Engo och Stine. Solen sken men det kändes att det va höst i luften, riktigt härligt. Hämtade Kalle när jag o Engo hade handlat på Willys och sen blev det myskväll med hemlagad pizza, äpplepaj och film :)


Idag tänkte jag va duktig och hemmafruig.. Diska, städa, baka och kanske färga håret. Och ikväll blir det kräftskiva i Vellinge hos Emma o Fredrik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0