En vecka

Nu har jag varit på Öland i en vecka och jag har kommit in i mina rutiner och det känns bra att vara här!

Dagarna är väldigt softa och bortsett från lördag och söndag har de sett ut som följande:
Uppstigning vid niotiden
Morgonpromenad
Frukost
Några timmars jobb på Kalk (halv tolv till halv fyra-fyra typ)
Lite slösurfande på Kalk (inget internet på nått av "hemma")
Lite tv-tittande, mycket bokläsande, god middag
Somna med en bok

Rätt soft med andra ord :)

I fredagskväll kom My Maja och deras mamma upp och i lördags hade vi myskväll i Dödevi. Lagade pizza och kollade på tv.
I söndags började jag röja lite där jag ska måla och passade även på att göra lite gympingövningar hemma. Detta ledde till en sjuuuuk träningsvärk som gör att jag knappt kan gå.. Lånade Björn och Sofies bubbelbadkar igår och det tog bort den värsta träningsvärken på baksidan av låren men framsidan gör fortfarande lika ont. Bara till att bita ihop! Idag ska jag dessutom cykla hem till Dödevi (5 km) och det blåser som tusan ute. Får hoppas det blåser på rätt håll :)

Idag ska jag spackla och maskeringstejpa i alla utrymmen som det ska målas på sen. Lite senare kommer Patrik över och vi ska äta stuvade makaroner och hårt stekt falukorv, sjuuukt gott ska det bli!


Ha det så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0