Typiskt

Igår va det ju då dags för Vår ruset. Jag kände mig hängig hela söndagen och vaknade febrig och igentäppt i hela huvudet igår, så jäkla typiskt!

Knaprade ipren, drack c-vitamin och massa vatten och vilade hela dagen och tog en lång varm dusch och kom iaf iväg!

På väg till starten började det regna och efter en liten stund va det full hagelstorm! så sjukt!

Jag kände att jag inte hade nått annat alternativ än att gå, kände mig riktigt kass. Dock fick jag träning ändå då jag erbjöd mig att bära mollan o fridas ryggsäckar som båda va TUNGA!
Eskil va snäll och höll mig sällskap och dom andra tjejerna va superduktiga och sprang (mer eller mindre) hela loppet, riktigt grymt!

Efteråt fick vi en riktigt god picnic, dock började det regna igen så vi kastade i oss maten och fick sen skynda oss hem, skakande och med blåa läppar ;)

Detta får bli en tradition och jag tycker att vi borde tävla om vem som förbättrar sin tid mest till nästa år ;)




   

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja där ligger ju jag fett sist i så fall :) Haha

2011-05-04 @ 07:58:10
URL: http://www.malins.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0