Torsdag

Det är lite konstigt alltså. När jag inte sitter vid datorn kommer jag ofta på saker jag ska blogga om. Nått minne som poppar upp, nått man ser, eller en fundering man har.
Sen när jag väl sitter vid datorn så antingen glömmer jag bort det eller så bara struntar jag i det. och när jag väl skriver nått så blir det bara tråkigt om vad jag gjort. Eller tråkigt o tråkigt. Ibland, som igårkväll, kan jag sitta o läsa igenom gamla inlägg om vad man gjort och det är kul!
Men jag antar att det är rätt så tråkigt att läsa om mina rätt så ointressanta dagar.
Oh well, då kan man ju välja att inte läsa, visst? ;)


Känner mig lite hängig o nere idag, men det är bara till att kämpa på. Antar att det lite beror på att jag är rätt trött idag.. men så blir det när man ska va champangeleverantör mitt i natten ;)


Nu ska jag ta o göra mig iordning iaf. Ska på ett möte kl 13, sen lägenhetsvisning (inte för mig) och sen storhandling. Och ikväll blir det nått slags umgäng :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0