Tisdag

Glädjande att se att några trogna läsare hänger kvar trots mitt usla bloggande.

Veckan, och framförallt helgen, som gått har varit rätt upptagna. Ja, i jämnförelse med hur mit liv brukar se ut :P
Veckan bestod av en hel del kompishäng, musikquiz på Debaser, heldag på Victoria Park Spa och barnpassning.

I fredags började vi flytta åt mormor. Vi har packat pö om pö i en dryg vecka och i fredags gick första lasset med alla flyttkartonger.
Kvällen blev en fullträff och spenderades med Engo o Jocke. Först drinkar här hemma, följt av middag på T-bone som ledde till matkoma och köttsvettningar haha.
Bowling på O'learys blev det sen och när vi va klara gick vi in i spelrummet. Och helt plötsligt skulle jag o Emma rida på en mekanisk tjur! haha det va läskigt men så himla kul. jag skrek och skrattade om vartannat, helt underbart!
När de stängde tog vi oss bort till Interpool men en fantastisk taxi-chaufför. Vi försökte oss på att spela biljard, men det gick väl sådääär... Men det va kul ändå!
Sen vandrade vi hemåt i natten och jag va så lycklig över att ha haft en så grym kväll, det va precis vad jag behövde!

I lördags flyttade vi resten åt mormor och hennes nya lägenhet är så himla fin och ligger så bra och nära!
I söndags gjorde jag ett mindre lyckat loppisförsök, Sibbarps camping va inte så välbesökt :P Men jag gör ett nytt försök på Drottningtorget om 2 veckor :)

Hoppas att ni också haft en bra vecka :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lät som en kul idé men vi ska ha bilen och vovvarna på båten och det går väl inte från Öland? ellor? :)

2011-06-07 @ 12:58:26
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0