Slut

Herregud, jag känner mig verkligen helt slut som artist!

Jag tror faktiskt att jag tagit ut mig lite för mycket med träningen denna veckan. 4 pass på 3 dagar är lite mycket för ovana jag...

I måndags cyklade jag hem till mormor. Jag har inte cyklat sen innan snön kom i vintras, och inledde med att cykla drygt en mil, bra där!

I tisdags va det yoga. Gillar det faktiskt, trodde aldrig det skiule va nått för mig, men så fel man kan ha :) Det blir dessutom jobbigare o jobbigare för varje gång!

Igår började jag dagen med 1timmes powerwalk. Va helt slut när jag kom hem, riktigt skönt.
Sen blev det powerstep på kvällen och jag va sjukt trött inna men trodde jag skulle piggna till under passet. Men jag va å himla seg, hade svårt (svårare) att hänga med i koreografin, svettades som en gris, sen började det sticka i armarna och jag såg stjärnor. Då kände jag att det a dags att ta det lugnt resten av passet :P

Va helt förstörd igår kväll, sov som en stock i natt, men va lika trött i morse.

Slöade hela förmiddagen, har jag o Philip busat på högskolan i några timmar och nu är jag ännu mer trött :P


Jag fick iaf pannkakor till middag, sjukt gott:)


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh, för en sekund trodde jag att du skulle sluta blogga, vad skönt att det inte var så!

Kämpa på med träningen!

2011-05-20 @ 12:22:30
Postat av: Caroline

Wow vilken träningsvecka, man måste ju återhämta sig minst en vecka efter ett pass ;) GOTT med pannkakor!

2011-05-20 @ 16:58:47
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Malin

Vi kommer inte gifta oss i Sverige :)

2011-05-22 @ 18:27:03
URL: http://malins.org
Postat av: Malin

Vi kommer att ha en fest sedan, men giftemål i Sverige är inget för oss :) Hehehe.

2011-05-23 @ 13:21:49
URL: http://www.malins.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0