Hemmahelg

Jag har haft en himla mysig helg!

Åkte ner till Höllviken i fredags. Åt lunch i trädgården, solade lite och på kvällen cyklade jag o mamma ner till byn och åt på Millennium. Riktigt mysigt!

I lördags kom Emelie över och vi solade och pratade skit i några timmar. Hade tänkt åka hem på eftermiddagen men grillning lockade mer ;) Så på kvällen satt vi ute vid poolen och åt gott grillat med nypotatis och senare blev det jordgubbar och glass, underbart!

I söndags satt jag hårmodell och sen blev det storshopping! dock inte för mig, utan för mormor :)
På kvällen gick vi till slottsparken och åt på en mysig grekisk restaurang, ville fira lite att det va 3 år sen vi träffades... ;)



Svårt att få till en bra bild på håret men såhär blev det :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig helg du haft! Klänningen ska justeras lite, men vill ändå behålla grunden liksom. Känns ändå speciellt att gifta sig i nått ärvt, som burits av en nära person till mig. Så det är jag glad för.

du och din mamma kanske hjälper mig med blommor och tårta? ;-) Blink, blink **

2011-05-24 @ 08:31:43
URL: http://nosslikse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0