Sjukfredag

Har känt mig hängig från o till hela veckan, igår kände jag mig febrig och yr på jobb och kände mig inte direkt piggare här hemma under kvällen.
Vaknade med feber o huvudvärk och kände mig helt kass i hela kroppen. Ringde o sjukade mig och har sen spenderat hela dagen i soffan. Ipren, vatten och sömn.
Feberfri nu men huvudvärken och "hängigheten" sitter kvar.

Men, det är fredagkväll o jag har en ledig helg framför mig så man får göra det bästa av situationen. Jag har slängt av min pyjamasen och bytt om till vanliga, dock bekväma, kläder för att känna mig lite piggare.
Och så har jag förberett middag som ska intas så fort Kalle kommer hem från gymmet.
Rotfrukterna rostas i ugnen, rödvinet har reducerats ner tillsammans med egenhändig grönsaksbuljong och spenat, rostade hasselnötter, avokado o tomat har blandats ihop. När Kalle kommer hem slänger jag köttet i grillpannan :)

Hoppas ni får en bra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig vännen!

Låter himla smarrigt, festmåltid! :-)

Fick inte ditt chatmeddelande på fejan förrän nästa gång jag loggade in, var du ledig tors&fred?

Kramar!

2011-03-04 @ 21:08:43
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0