Onsdag

Solen skiner idag, det underlättar verkligen men jag mår fortfarande inte bra...

Jag utnyttjade ett av mina födelsedagspresentkort på Victoria Park igår. 60 min helkropps hot stone-massage. Det va riktigt riktigt skönt. Jag är dock fortfarande rätt stel och blev därför glatt överraskad när jag gick in på Lets Deal idag. 150 kr för 30 min massage. Tack för den! :)

Åkte och hälsade på mormor igår efter massagen. Fikade med semlor och satt o pratade några timmar. Mysigt :)


Nu ska jag åka ner till Höllviken och hämta mamma, har lånat hennes bil nu några dagar. Sen in till stan igen. Göra några ärenden...


Detta känns så konstigt. Jag förstår om folk tvivlar på mig och inte förstår. Utåt sett, när man läser här tex, så verkar det ju som att allt är bra. Som att jag mår bra.

Sanningen är att allt är en kamp just nu och jag hade mer än gäna stanna i sängen hela dagen, för då slipper jag kämpa, men jag måste sysselsätta mig. Måste göra saker, utsätta mig, kriga mot allt det jobbiga. Det är min medicin. Och mina alldeles underbart fantastiska föräldrar. Som aldrig ger upp, som alltid finns där och alltid stöttar mig.
Och mina fina vänner. Dom som jag vet alltid finns där. Oavsett om vi inte hörts eller setts på ett tag, så vet jag vilka som mina riktiga vänner är!






Jag o min finaste vän på vårt 19års-barnkalas :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kämpa på Lojs! Jag förstår.. Eller tror mig förstå. Styrke Kram!!

2011-03-16 @ 13:37:36
URL: http://nosslikse.blogg.se/
Postat av: Emma

Kämpa på Lojs! Jag förstår.. Eller tror mig förstå. Styrke Kram!!

2011-03-16 @ 13:37:52
URL: http://nosslikse.blogg.se/
Postat av: Emma

Kämpa på Lojs! Jag förstår.. Eller tror mig förstå. Styrke Kram!!

2011-03-16 @ 13:38:34
URL: http://nosslikse.blogg.se/
Postat av: Mollan

Underbar bild, är också tacksam för alla taggade bilder från gymnasiet och höögstadiet på Facebook ;)

2011-03-16 @ 13:45:30
URL: http://www.malins.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0