MIN dag :)

Åh vad bortskämd jag har blivit!

Det blev middag på Atmosfär igår. Vi har båda varit sugna på att gå dit då det ska va en av Malmös bästa restauranger. Och det var.. bra. Maten va god, men inte wow. Servicen va bra till en början, men nånstans tyckte nog hon att va va kusinerna från landet och ägnade oss noll tid. Kändes lite tråkigt, speciellt när restaurangen börjar tömmas på folk och tiden finns.

Så efter desserten tackade vi för oss och tog kaffe o avec på Rasoir istället. Dom har pianobar där vissa kvällar och det är så mysigt!


Imorse blev jag väckt av sång (okej jag va vaken innan), och grym present i form av present kort på Triangels kurbad.

Vid halv tolv kom lite släkt och vi bjöd på grym brunch!



Skulle nog tagit bilden framifrån istället.. ;)


Släkten stannade ett par timmar och lagom till dom gått o vi hade dukat upp så dök fina vänner upp. Kaffe, kakor o våfflor och mys o prat!


Nu tokslappas det i soffan och jag har haft en så bra dag, och helg! :)





Mitt presentbord(säng).. Hushållsassistent, picknickgrejer, tårtfixar-grejer, spa-presentkort x 4, smycken och annat.. Plus fina blommor. Så nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0