Lättnad

Igår tog jag då äntligen det slutgiltliga beslutet. Det där som har gnagt inom mig ett bra tag och som har bubblat upp ännu mer de senaste veckorna när jag varit sjukskriven.

Jag sa upp mig igår.

Jag har ingen nytt jobb på gång, a-kassa får jag först om 11 veckor (tror jag?) men jag känner mig ändå SÅ lättad.

Hälsan och välbefinnandet går först även om man, såklart, måste ha pengar också. Men jag vet av tidigare erfarenheter att det löser sig. Jag har varit i sämre lägen än nu och det har fixat sig.

Är det nån som har ett bra jobb till mig så får ni hojta till! Jag tänker mig att jobba 9-15, mån-torsdag och få ut sisådär 20 000 i månaden. det måste väl gå att ordna? ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

Why oh why??!! Min favviis! Varför är du sjukskriven? :/

2011-03-26 @ 00:24:31
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt tips är att söka jobb på något försäkringsbolag. Finns ett par stycken i Malmö du kan vända dig till ex. Länsförsäkringar, Folksam, Moderna eller Trygg-Hansa. Det finns både kundtjänst och skadehantering. Bra betalt om inte annat. Det sistnämnda är relativt stressigt, och det första kräver en del försäljningsengagemang (dock lättsålt eftersom alla är i behov av förs) på det första. Men känner du att du gillar att jobba med service och vill ha ett kundrelaterat jobb så tycker jag verkligen att det du ska ge det ett försök, jobbar själv inom den branchen så hör av dig om du vill ha hjälp med kontaktperson etc. Kämpa på och lycka till!

2011-03-26 @ 09:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0