Jahopp

Mitt bloggande är inte så bra just nu. Eller, aktivt menar jag, bra är det väl aldrig ;)

Men jag känner mig sjukt omotiverad till att blogga. Eller jag känner mig egentligen rätt omotiverad till det mesta just nu. Känner mig rätt avtrubbad och less. Men det blir väl bättre på den fronten om ett tag, vet en sak jag ska göra så att det kanske vänder. Vi får se.

Annars försöker jag få livet att rulla på. Hade önskat att jag hade tränat mer, men eftersom jag är klumpig som få och gjorde en liten vurpa förra veckan så strejkar mitt knä. Men nästa vecka ska jag vara fit for fight igen har jag bestämt!


Söta ni är som tittar in här varje dag trots att jag inte uppdatera förresten :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0