Energi

När livet är tungt gäller det att omge sig med grymma människor. Det har jag verkligen lyckats med denna veckan!

Måndag, fika med bästa kollegan Hanna.



På kvällen kalas med familjen och lite släkt.


Tisdag, yoga och sen frukost i Västa Hamnen med bästa Engo




På eftermiddagen träffade jag några fina kollegor på jobb.


Onsdag, ärenden, fika och balkonghäng med världens finaste mormor!
Fika i stan med älskling och middag och onsdagsmys med Engo på kvällen.


Torsdag, hälsade på Jens och Cathrine och pratade massa gamla Bean Bar-minnen. Jonte va där en stund också och det va så kul att få träffa honom igen!


 


Igår vaknade jag i flickrummet i Höllviken och passade därför på att träffa grymma Emelie.




Sen blev det fredagsmys med mamma, Iris, lillebror och tacos, våfflor och Let's Dance!


Idag har jag inlett dagen med sen frukost i uterummet med familjen, och i eftermiddag ska jag träffa finaste och klokaste Johanna.




Och ikväll kommer min älskade sambo hem igen och jag har saknat honom så!
Kvällen kommer vi spendera med bästa Erik, och Hasse o Frida som kommer ner på besök.



Sen får jag inte glömma söta My som skickat så fina och värmande mail till mig i veckan och underbara Caroline som stöttar o peppar på Facebook och via sms.



Åh, hur skulle denna veckan varit om inte alla ni fina livat upp min tillvaro?! :)



Kommentarer
Postat av: Josie

Aah.. vet exakt hur du känner dig! Hade meltdown för inte så längesedan då jag bara bölade o bölade här hemma... sen kändes det lite bättre, så bröt man foten haha och är nu sjukskriven i 5 veckor.



Hoppas att du kan hitta ny energi och hitta något som är värt att lägga den på. Du gjorde helt rätt val, även om jag kommer sakna dig där :) Man ska inte behöva må så på sin arbetsplats där man ska spendera minst 8 timmar om dagen.



Lycka till med allt och hoppas vi kommer ses ändå :)

2011-03-26 @ 17:03:35
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var snällt sagt :) Men jag är inte nöjd än ;)

2011-03-29 @ 19:18:15
URL: http://www.malins.org
Postat av: Emma

Tack Lojs!!

2011-03-29 @ 19:45:27
URL: http://nosslikse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0