Sen sist...

... har jag flängt runt på IKEA, Bauhaus, K-rauta, Jyst o Rusta och handlat grejer till huset på Öland, tagit av mina byggda naglar som jag haft i 4½ år och känt mig lite rädd naken och exposed..., spenderat 4 dagar på Öland med bröllop, lufsa-ätande och sommarlängtan, träffat mormor, premiärbadat i mamma o pappas pool, haft mysig grillkväll i Höllviken, träffat Coco, kliat på alla jävla myggbett som Öland bjöd på, hängt med Johanna o Philip, firat Fridas tandhygienistexamen, hängt på Victoria Park, ätit o druckit billigt på O'learys, dansat mig svettig på Hipp, hängt vid mamma o pappas pool med Engo o Jocke och avslutat helgen med grillning på en innergård.

Ja, ungefär det har jag pysslat med.


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0