My girls

Hade en grym dag igår! Mötte upp Emelie på dan i stan, vi åt god lunch på Gränden, supermysigt! Sen trängdes vid med danskar i affärerna och jag hittade äntligen en långklänning! Blev helt kär när jag tog den på mig :) Köpte även en baddräkt! Har fått för mig att jag vill ha det, får väl se om det kommer användas.. ;)

På kvällen blev det en spontandejt med fruntimmerna på Lilla Torg. Normalt sett får vi knappt ihop en kväll även om vi börjar planera flera veckor innan, men igår kunde alla med bara några timmars varsel!
Vi åt och drack gott, pratade och skrattade som bara vi kan.. :)

Jag, Frida o Engo avslutade kvällen på Fridays med drinkar och mys. Underbar dag och kväll!





I eftermiddag ska jag träffa Johanna och efter det kommer jag känna mig redo att sticka till Öland imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0