Tisdag

Hade en mysig ledig dag igår.
Röjde lite här hemma på förmiddagen och åkte sen till Vellinge för att hälsa på Caroline o Alwin. Åt lunch, fikade, busade o pratade.



Jag o Alwin i höstas

Jag tog sen bussen till Hököpinge o mormor som fyllde år! Vi satt o pratade en bra stund innan de andra kom och kalasade :) Kristian o Helena hade gjort god smörgåstårta och kusin Emma hade bakat goda kärleksmums till efterrätt :)


Idag börjar jag 15, en tid som inte känns helt optimal för min del, men men.
Eftersom jag jobbat som en tok i helgen och inte fått sova ut på över en vecka tänkte jag göra det idag, men jag vaknade 30 min innan klockan skulle ringa. Supertrött, men omöjligt att somna om, och på riktigt dåligt humör.

Känner mig fortfarande på dåligt humör men får försöka pigga upp mig innan jag åker till jobb.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha! Det hade varit jätte kul! Hur har du det i nästa vecka? Kramar

2011-01-19 @ 17:36:10
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0