Tisdag

Och så vaknade man helt försörd i morse igen efter ännu en natt med kass sömn. Hatar det :/
Men, jag pallrade mig upp och tog mig till gymmet. Känns verkligen som jag kommit giång nu och att det komme va hållbart!
Körde ben idag o va helt skakig efteråt :) Tog sen bussen till Dalaplan o fixade mina naglar. Va för snål för att ta bussen hem så jag gick istället med 2 tunga matkassar i händerna, mer träning ;)

Hann med dusch, lunch och slöande i soffan innan jag begav mig till jobb. Känns bra att få saker gjort innan jobb :)

SKulle va smart o ta en annan buss idag när  jag skulle hem, men det gick sådär, kom hem typ en timme efter att jag gick från jobb, bra där :P


Imorgon är jag ledig o det ska bli skönt, har en bra dag framför mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0