Tillbaka

Bloggandet har legat på is några dagar nu, har jobbat rätt mycket.

Jag va visserligen ledig i onsdags, hade en grym dag. Gymmet, tvättade, mamma o mormor kom hit på lunch o fika o på kvällen kom 10 tjejer hit för klädbytning. Gjorde en massa fynd :D

I torsdags jobbade jag 11 timmar, i fredags 10½ och igår 9 timmar. Hade tänkt va hemma själv igår o bara vila, men jag bjöd över Engo o vi hade myskväll med ost och vin, riktigt mysigt!
Mindre mysigt att gå upp kvar i åtta idag o sen jobba i 10 timmar...

Vi har haft massa erbjudande o bjudit på kaffe o brownie i helgen och det har varit helt galet. Vi har ju alltid fullt på helgerna, men sånahär erbjudande drar till sig en viss typ av människor som tär väldigt mycket på en. Tjat o gnäll o velande o allmänt jobbiga. Till sist blir man helt slut i huvudet.
Och i kroppen. Min chef hade stegmätare med idag, vi gick inte lika mkt, men uppskattningsvis måste jag gått närmre en mil idag.. Lagom ;)


Imorgon är jag ledig och efter att jag lämnat mamma o pappa på Triangeln för färd med Citytunneln till Kastrup o vidare till solen, så ska jag sooova och vila mest hela dagen, jag längtar riktigt mycket :)





Jag ska mysa med Iris imorgon också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0