Onsdag

Vaknade med en klump i magen igår men den försvann tack o lov under dagen.

Den största delen av klumpen försvann när jag mötte upp fina Caroline o Alwin på Mobilia. Jag blir så glad av båda dom två. Alwin är 9 månader nu och samtidigt som det känns som han alltid funnits så kan jag fortfarande inte riktigt förstå att Caroline, som jag varit kompis med sen 6års, har blivit mamma. Helt ofattbart, men fantastiskt :)

Handlade lite blommor o sen åkte vi till Lutz för att äta lunch. Sjukt svårt att hitta nån ledig plats så jag insåg tidigt att jag skulle behöva börja tidigare. Men inte mig emot :)

Blev en intensiv jobbdag, men det va kul och jag fick ett bra uppskattande ord på vägen, vilket behövs ibland.
Vi blev dock sena och efter prat i bilen med storebror som körde mig hem så va jag hemma först vid elva, och möttes av en nerbäddad Kalle :)

Ska strax göra mig klar för jobb. Första hämta sista tvätten. Fick en glad överrasking innan, dom har minsann målat vårt torkrum!
Såhär såg det ut innan...

  

Hoppas bara att färglukten inte sätter sig i kläderna :)

 

Ha en bra dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns väl egentligen ingen deal med salt förutom att man som med allt annat inte ska överkonsumera. Vilket jag har gjort med salt. Jag saltar typ allt, mycket och det är inte så bra;)

2011-01-06 @ 13:39:25
URL: http://www.malinsvensson.blogspot.com
Postat av: Caroline

Härligt! Vårt torkrum i lght var snarlikt. De renoverade det när vi flyttade, höhö. Kram på dig!

2011-01-07 @ 18:32:22
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0